bajjsd också. ♥

internet har varit CP. det är därför jag inne kunnat blogga. Men jag årkar inte blogga om vad som har hänt på de dagar jag inte har haft internet.. om det är ok?? ;)

men nu är jag med Jessi och vi ska cykla ner till ica och köpa typ glass och marrabou chokladkaka xD

jag lägger upp bilder på oss sedan . ;)



PS: vi harde oriennteeeerrring på idrotten idag. Skkkiit tråkttiiiiggt. :S

PS.2: jag kommer lägga upp en roolig video ikväll eller imorgon bitti :D . ♥ ♥♥♥♥♥♥





( kusiv text handlar om PS och små saker.
tjock text handlar om dagen. understryken text handlar om andra dagar eller att jag inte hunnit blogg. vanlig text är om övrigt.

puss ♥

Kommentarer

kommentera så mycket du orkar xD

ditt fina namn :
spara namn?

din E-postadress,(publiceras ej):

du har säkert oxå en blogg =D :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0