Hem från Gotland

NU har jag och min klass kommit hem från våran sköna klass resa på Gotland :P 

• första dagen: vi åkte med båten och sedan när vi var framme så beddade vi och sen badade på vattenland och var på sommarland.¨

• den andra dagen:; var vi bara på sommar landet och vattenlandet, det var lite fritt, så vi fick göra lite vad vi ville. Men sen på kvällen spela vi minigolf, super kul :S, Sen senare på kvällen så blev det ett super trist bråk mellan olika stugor... :( vet inte riktigt vad det handlade om för båda stugorna sa olika saker om vad som hade :S

• sen idag:; så packade vi och sedan gick till sommarlandet en stund, jag åkte go- cart och det var aaas kul. Men det var nära att jag inte fick åka för man skulle vara 1,55 m. Men det gick ;). sedan åkte vi in till Visby (staden) och hade en guide som visade och berättade om Gotlands historia. :S det blev lite långtråkigt på slutet men sen fick vi shoppa själva, jag köpte bara godis och de flesta i klassen köpte nog också bara godis.

Jah..,, det var våran resa ;) (det hände såklart mer saker, men det går inte att beskriva alla ord :P.
Men det var skit kul på väg till kneippbyn i bussen från Visby :D Det var pippi låtar i bussen och hela jävla klassen sjöng med :) Det var aas kul ;)..

PS:; har inte bloggat på länge men det beror på olika saker. :P

Puss ♥  

våran fina klass ;)

hahah snygging

mitt snygga äpple jag tappade i maten xD




Jag och A-L

gulliga Victor ♥

Kommentarer
Postat av: KLARA

var med i min tävling! :D älskar dej <3

2010-06-12 @ 11:10:27
URL: http://klaramellquist.blogg.se/

kommentera så mycket du orkar xD

ditt fina namn :
spara namn?

din E-postadress,(publiceras ej):

du har säkert oxå en blogg =D :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0